 
                VOLNÉ POZICE
BACK OFFICE MANAGER
NÁPLŇ PRÁCE:
- administrativní podpora obchodního oddělení
- péče o svěřené zákazníky a komunikace se zahraničními partnery
- podpora při tvorbě obchodních nabídek a dokumentů
- podpora pro přípravu marketingových materiálů (texty, grafika, prezentace, sociální sítě - LinkedIn, Facebook)
- příprava technických návodu a manuálů
- částečná organizace a podpora veletrhů a firemních akcí
- podpora obchodně technických zástupců (zajištění podkladů, logistika, doprava k zákazníkům)
- základní nábor zaměstnanců a péče o firemní administrativu
POŽADUJEME:
- středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
- uživatelská znalost práce na PC / MS OFFICE
- ochota učit se nové věci a rozvíjet své dovednosti
- zodpovědný přístup, pečlivost a důslednost, samostatnost
- praxe na obdobné pozici výhodou, není podmínkou
- řidičský průkaz skup. B
NABÍZÍME:
- odpovídající finanční ohodnocení a benefity
- stabilní zaměstnání – více jak 25 let tradice a stability na trhu
- prostor pro Vaše nápady a seberealizaci
- pružná pracovní doba
- osobní přístup k zaměstnancům
- přátelský pracovní kolektiv
- patříme mezi české leadery v oblasti vývoje a výroby, Sušení a vysoušení granulátu, Dopravy granulátu a POKA YOKE systémy
- inovativní přístup v oblasti robotizace a automatizace
- investujeme do pracovního prostředí našich zaměstnanců
Zájemce prosíme o zaslání strukturovaného životopisu na e-mail kariera@ppkovanda.cz. nebo nás kontaktujte přímo na tel. č. +420 774 983 000 pro sjednání osobního setkání.